2015. március 23., hétfő

Villáminterjú - Dragomán György

..., mert vettem a bátroságot, a szerző pedig jófej volt és válaszolt. Rövid kérdések, olyan témákban, amik engem érdekelnek, érdekes válaszokkal, amik talán másokat is érdekelhetnek... :)

1. Mi jut egyből eszébe, ha azt a szót hallja, Marosvásárhely?
- Nem tudok erre egyszerű választ adni, az A-ból B-be című írásom javaslom elolvasni.
(ez valami zseniális írás. Marosvásárhelyről. Az indulásról. A meg nem érkezésről. ésnemcsak... Ezért szerettem Dragomán György mindkét könyvét. Stílus. Hangulat. Ahogy ír. Amiről ír.)

2. Kedvenc könyve, ha csak egy író(költő) és egy cím lehet?
- Hasek: Svejk
(tavaly ugye lekerült az idei 12+12 könyv, amit el kell olvasni listáról, szerintem idén év végén mindenképp visszakerül rá, ha addig nem találkozunk...:)) 

3. Kedvenc sportág? Kedvenc sportoló?
 - Boksz. Micky Ward. 
(nem tudom, hogy miért lepődtem meg. Talán mert eddig azt hittem, hogy én sportszeretőként sok jelenkori és visszavonult sportolót ismerek és a legtöbb sportban járatos vagyok. És lám... szépen az orromra koppintott a valóság és ma is tanultam valamit. Köszönöm! :) ) 

4. Melyik volt a kedvenc könyve tizenévesen? 
- Hasek: Svejk  
( Vajon sokan vagyunk így ezzel? Hogy az egykedvenckönyvcímíróval és a tizenéves kedvenc megegyezik...? :) )  

5. Melyik a kedvenc napszaka?
- Hajnal  
(ez egy olyan válasz, amit csak szabadsággal, vagy hétvégékkel kapcsolaban tudok elképzelni, de olyankor pedig nekem a reggel akkor van, amikor feléberedek..., de épp ezért volt a villámkérdések között. Mert szerintem annyi továbbgondolható válasz lehet ebben a kategóriában...:) és ez egy éppen ilyen:) )  

6. Melyik az a film, amit a legtöbbször nézett meg eddigi élete folyamán?
- Fargo
(mondjuk a sport témakörrel ellentétben itt nem voltak hiú reményeim, hogy majd biztos ismerem... :), azt valószínűnek tartom, hogy Svejk hamarabb fog szembejönni, de az biztos, hogy a 2,3 évente fellépő mostmegnézekjósokfilmetamielégakövetkező3évre csoportnak a része lesz:) ) 

Köszönöm a válaszokat!

 
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése