2015. augusztus 1., szombat

Július könyvekben... Abby Lee: Hol jár az eszem?

Röviden és tömören: ez valami minősíthetetlen volt. 
Mentségemre szolgáljon, hogy az 50 könyves cselendzshez olvastam, mégpedig azért, mert kellett egy olyan könyv is, amiről rossz véleményeket hallottam.
Na jó, be kell valljam, hogy legalább 5-6 éve a várólistás polcomon is szerepel. Már nem emlékszem, hogy mikor került rá, de amióta ábécé sorrendbe rendeztem a könyveket, azóta gyakran jött szembe a borító..., tehát gondoltam, hogy itt az ideje, hogy adjak neki egy lehetőséget. 
Nem. Nagyon nem jött be. Visszaélt a lehetőséggel, amit kapott. Sem vicces nem volt, sem erotikus. Senkinem nem ajánlom. 
Nem tudom elképzelni, hogy lehetne olyan pillanata az életemnek, amikor olvasva mást gondolnék róla. Tényleg borzasztó volt. Stílus, tartalom, minden. Pedig nem vagyok se prűd, se sznob. Elég sok egyszerű szerkezetű, vagy tartalmú könyv is bőven az ingerküszöbömön belülre kerülhet, ha van benne valami érdekes, valami amivel megvesz magának. Ebben a könyvben egyszerűen nem volt. 

Abby Lee egy talpraesett, pimasz és rendkívül nyitott fiatal nő. A középszerű szexuális életet enyhén szólva kevésnek érzi, olyasmi után kutat, amire mindig is vágyott. Íme az ő különleges kalandjairól vezetett bensőséges naplója!
Abby semmilyen lehetőségtől nem zárkózik el, legyen szó játékszerekről, szabadtéri élvezetekről vagy egy harmadik fél bevonásáról. Lelkesen dönget végig az egyéjszakás ismeretségekkel, alkalmi menetekkel és más tiltott gyümölcsökkel szegélyezett ösvényen, miközben friss, fanyar humorral vonja le a konzekvenciákat, és bőkezűen osztogatja – nem éppen elvetendő – jótanácsait nőknek, férfiaknak. Örömökkel teli útkeresése közben összetalálkozik Blogpasival, és elmereng: vajon fel tudja-e adni az egyik ágyból a másikba ugrándozást, és képes lesz-e végül megállapodni?
„Egyszerűen szeretni kell ezt a lányt, aki ilyen derűsen vállalja: – lgazuk van, valószínűleg fixálódtam a szexre'.” (Eve Magazin)

Kedves Eve Magazin! Nem tudtam szeretni. És nem is sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése