2013. szeptember 10., kedd

E. L. James A szürke, a sötét és a szabadság ötven árnyalata

Mert elég róla egy bejegyzés is.

E. L. James A szürke ötven árnyalata (Árnyalat-trilógia 1.):
Első pillanattól az volt az érzésem, hogy ez az Alkonyat/Twilight update kiadása, 18+.
Ahogy haladtam előre, ez az érzés határozottan erősödött.
Részletesebb értékelést...? Talán majd a sorozat végén…

 E. L. James A sötét ötven árnyalata (Árnyalat-trilógia 2.)
 Továbbra is áll az Update Alkonyat 18+ban.
 (értékelés… talán a harmadik után…)

E. L. James A szabadság ötven árnyalata (Árnyalat-trilógia 3.)  
* És vége.
* Első találkozásom a sorozattal: otthon voltam, szabadásgon. Egy helyi könyvesbolt antikvár részén fogtam kézhez és elborzasztott, hogy mennyire mocskos. Én nem tartom magam, sajnos, olyannak, aki nagyon ügyel a könyveire…, de az a példány kifejezetten taszítóan mocskos/zsíros volt.
* A könyvet nem szeretném se jó, se rossz jelzővel illetni. Értékelni? Továbbra se szeretném se fel, se le.
* A három kötetet külön külön se szeretném értékelni, mert valahol értelmetlennek tartanám.
* Alkonyat update, 18+. Pontosan az. Se több, se kevesebb.
* Ezt a könyvet annyian olvasták, kételkednék abban, ha bármi olyat tudnék írni, amit eddig ne tette volna meg a lájkoló, vagy a diszlájkoló oldal.
* Nem hiszem, hogy be tudnám magam sorolni se a lájkolók, se az anti Árnyalatosak közé.
* Értem, hogy mitől különleges a sorozat. A lényege, hogy érzéseket váltson ki. Jókat, rosszakat? Az mindegy.
* Vannak nagyon gagyi részei. Elég sok. Nem részletezném, szerintem megtették sokszázan előttem már, sokszáz helyen...
* A háttérsztori az nagyon klassz. A kivitelezést pedig E.L.J. szenzációhajhászul oldotta meg. Ez az ő könyve, joga volt hozzá.
* Nem az a többszörolvasós könyv, de nem bántam meg, hogy elolvastam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése